Support Medewerker Whk

32-40 uur per week

Ben jij een servicegerichte professional die energie krijgt van het ondersteunen van klanten en collega’s? Houd jij van structuur, overzicht en het werken met uiteenlopende administratieve en communicatieve processen? Dan ben jij misschien wel de Support Medewerker die wij zoeken!

Bij VCSW werk je in een dynamische omgeving waar inhoud en impact samenkomen. Jij zorgt ervoor dat onze consultants en klanten optimaal ondersteund worden in hun werkzaamheden rondom sociale wetgeving, salarisadministratie en HR-dienstverlening. Dankzij jouw inzet lopen processen soepel, klanten worden snel geholpen en draag jij bij aan de kwaliteit waar VCSW voor staat.

Over VCSW

VCSW zet zich elke dag in om organisaties meer inzicht te geven in de voordelen en mogelijkheden van de sociale wetgeving. Wij ondersteunen, analyseren, controleren en geven inzicht voor onze klanten. Met onze diensten zoals Controle Werkhervattingskas, Controle WW-premie, Bezwaar & Beroep, HR-dienstverlening, en met onze digitale producten zoals VCSW Datahub, zorgen wij voor concrete resultaten en tevreden klanten. Samen met ons enthousiaste team maak jij direct impact!

Wat ga je doen?

Als Support Medewerker Whk ben jij de onmisbare schakel in ons Whk-team. Je zorgt ervoor dat administratieve processen binnen de Controle Werkhervattingskas op rolletjes lopen en dat onze klanten altijd professioneel en tijdig geholpen worden. Daarbij:

  • Verwerk je klantgegevens en documentatie in onze systemen;
  • Ondersteun je consultants bij het voorbereiden en afhandelen van dossiers;
  • Beantwoord je klantvragen telefonisch en per e-mail op een servicegerichte manier;
  • Bewaak je planningen en deadlines, zodat processen efficiënt verlopen;
  • Draag je bij aan het verbeteren van onze interne processen;
  • Ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten die contact opnemen met VCSW;
  • Onderhoud je contact met de Belastingdienst en het UWV.

Wat neem je mee?

  • MBO+ werk- en denkniveau;.
  • Enkele jaren ervaring in een ondersteunende of administratieve functie;
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Nauwkeurigheid en een scherp oog voor detail;
  • Een klantgerichte instelling en gevoel voor samenwerking;
  • Ervaring met MS Office en bij voorkeur met CRM- of administratieve systemen.

Wat bieden wij jou?

Naast een informele en gezellige werksfeer bieden wij de volgende arbeidsvoorwaarden:

  • Een afwisselende baan binnen een groeiende organisatie;
  • Een aantrekkelijk salaris tussen €2.500,- en €3.000,- (o.b.v. 40 uur), afgestemd op jouw kennis en ervaring.
  • 24 vakantiedagen, aangevuld met 5 mandatory days (verplichte betaalde vrije dagen);
  • 8% vakantiegeld;
  • Mogelijkheid om hybride te werken;
  • Collectieve pensioenregeling 50/50;
  • WGA/WIA verzekering (optioneel);
  • Bedrijfsmassage, toegang tot fitnessruimte en gezellige bedrijfsfeesten;
  • Ruimte voor ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden.

Interesse?
Ben jij klaar om jouw expertise in te zetten en samen met VCSW te groeien? Wij maken graag kennis met jou! Eerst meer weten? Bel of mail gerust naar Margriet Trouborst, recruiter: 06-29128849/ [email protected].
Let op: We hebben geen interesse in benaderingen van recruiters.

Solliciteren bij VCSW

Leuk dat je wilt solliciteren bij VCSW! Vul onderstaand je gegevens in, en onze HR-afdeling neemt spoedig contact met je op. 

Naam(Vereist)
Sleep bestanden hierheen of
Toegestane bestandstypen: pdf, doc, docx, odt, txt, rtf, Max. bestandsgrootte: 12 MB, Max. aantal bestanden: 2.
    Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.